Resten av veckan...

Ja man kanske ska dra resten av veckan också.
 
Onsdagen fortsatte med jobb och sen träning med laget vid universitetet. Skitkul!
Torsdagen innehöll jobb och sen tog jag det bara lugnt hemma.
 
Sen kom fredagen - Dagen D var äntligen här! Min sista dag på Hyresgästföreningen! Yeeeey!
Haha som jag längtat.. Sjukt oinspirerande jobb faktiskt.. Och jag som hatar att prata i telefon har jobbat med det mer eller mindre i fyra år.. Det har dock varit behövligt eftersom jag tjänat massa stålar! ;)
 
Fredagskvällen spenderades hemma hos mig med Malin och Matilda. Vi gjorde tacos och inväntade vår biovisning. Vi skulle äntligen få se Minions! Vi har väntat på det i ett halvår, haha. Filmen var jättebra och vi både skrattade och grät oss igenom den för den var så rolig, hihi. Sen gled vi vidare till Stora Örebro för att ta oss några glas och umgås med fina vänner.
 
Lördagen spenderades på saluhallen där det var lugnt och skönt. Sen gick jag hem och gjorde mig i ordning för kvällen. Lite senare dök Anna och Elin upp från laget och vi öppnade varsin flaska vin. sen kom även Agnes och Bene och lite senare Martina och Albin. Även Julia kom förbi en snabbis och hällde i sig lite shotar då hon låg efter och sen följde hon med ut. Kvällen blev supertrevlig och vi avslutade den på Strömpis med massa dans och mera shotar. Helt klart en lyckad kväll!
 
På söndagen blev det det vanliga hänget i soffan och även en glass och umgänge på soldäck vid slottet. Trevligt det med!
 
Den här veckan jobbar jag mån-ons på Saluhallen, men sen är jag ledig 2½ vecka innan riktiga jobbet börjar. Jävel vad jag ska njuta! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback