Update

Kanske ska uppdatera.. Det har visst inte blivit så mkt sånt i veckan.
 
I måndags åkte jag till mamma o pappa i Nora och jag kom inte hem förrän på fredagen. Mamma var helt övertygad om att jag skulle bli uttråkad där och åka hem tidigare men jag hade det så bra där att jag aldrig var uttråkad och veckan gick superfort!
 
På måndagen blev jag firad av päronen och fick finfina presenter samt en bakelse och rosévin. På tisdagen storstädade vi i källaren och slängde massa av mina grejer jag haft under min uppväxt. Många roliga minnen dök upp och jag läste bland annat gamla brev från mellanstadiet där man frågade chans och berättade hemlisar, haha. På onsdagen tog vi en tripp till Vingåker för att handla på deras Factory outlet samt Scorett outlet. Till en början var jag besviken på utbudet då jag inte såg ett enda snyggt klädesplagg, men blev nöjdare när jag åkte hem med en resväska samt två par skor. ALLT i rosa. Så jävla snyggt, haha. På torsdagen tog jag och mamma en tur till Smultrongården i Dylta Bruk då vi hört mkt gott om dom, men det blev en besvikelse och på fredagen åkte mamma och jag in till Örebro för lite shopping och sen stannade jag kvar när hon åkte hem. Sen har jag pusslat på mitt 2000-bitars pussel varje kväll och jävlar vad långt vi har kommit! Fan jag ser ljuset i tunneln nu, haha.
 
Helgen bjöd på fest och eftersom jag druckit massa rödvin varje kväll hos mamma o pappa var jag inte jättetaggad, men det blev riktigt bra ändå! Matilda och jag drack rosé och käkade sushi hemma hos mig på fredagen och sen mötte vi upp lite folk på stan och kvällen slutade med Satin. På lördagen var det fest hos Bene och vi hade jättetrevligt! Efter en del umgänge och dans på Strömpis gick jag hem och somnade gott bredvid min älskling som äntligen kommit hem. Jag sov 9 timmar i natt, men är sjukt trött ändå. Haha. Blir en tidig kväll ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback