Helgen

Haha jag började blogga på mobilen för att jag tänkte vara lite duktig men efter två meningar gav jag upp och bytte till datorn. Orka skriva långa inlägg på mobilen.. :P
 
Då var det måndag igen och ännu en vecka har passerat. Jag fick ett infall och köpte ny mobil häromdagen och jag ångrar det inte en sekund. Jag ska aldrig svika Samsung igen.. Förlåt ;)
 
I fredags jobbade jag på HGF fyra timmar och på Saluhallen 2½. Sen blev det tacos och några glas hemma hos mig och Anders med Agnes, Hanna och Bene. Var trevligt!
 
På lördagen var jag rätt trött när jag pallrade mig upp och jobbade 6½ timme till på Saluhallen, men dagen gick fort då det var jättemkt att göra och jag var själv. Men det funkade finfint ändå! Lördagkvällen spenderades i vanlig ordning på Drottninggatan och Agnes och Bene anslöt. Sen dök det upp två grabbar till och vi käkade thaimat, drack godricka och spelade spel. Sen fick Strömpis sig ett besök. Det var riktigt längesen man var där, men det var superkul! Bästa grejen var ju att dom hade öppnat en korvbar därinne, haha!
 
På söndagen var jag ännu tröttare, men hade lovat att tvätta, så körde 4 maskiner innan jag och Anders åkte till landet för att fira att han fyllt år med lite fika och för att fira Anders kusin Linn (som fyller idag) med lite tacos.
 
Måndagen startades med jobb på HGF och där kommer jag hålla till i 9 arbetsdagar till, sen får jag lite långledigt innan hösten drar igång på allvar.
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback