Helgen

Helgen har varit bra! I fredags jobbade jag först 8-12 på HGF och sen 12.30-16 på Saluhallen. Efter det gjorde jag och Anders tacos och chillade med lite serier. Dock fick jag i mig en vinare under chillet, så jag drog till Ivy för att möta upp lite folk. Var trevligt!
 
På lördagen vaknade jag upp pigg och glad. Gjorde en insats på Saluhallen 2 timmar, annars var det en allmänt skön lördag även fast jag inte hann göra så mkt för jag vaknade så sent. På kvällen var det dags för 30-års fest. Superkul var det! Grabbarna badade i poolen med massa bärs och brudarna drack alkohol i partytältet. Det fanns både rökmaskin, DJ och discolampor på plats. Man fyller bara 30 en gång! :P Som sagt, superrolig kväll med shots och dans och mycket umgänge. Och lite styrketräning, haha. Sen blev det en taxi in till stan, en sväng på BK och sen hem till sängen.
 
Idag vaknade jag halv ett!! WTF?? Jag var visst lite sliten från veckan tror jag ;) Men det var nog skönt o sova ut. Anders har kämpat på med jouren och det har tydligen ringt en hel del, men jag har sovit som en stock :P Nu är karln iväg o dömer på Behrn Arena och jag chillar i soffan. Nästa helg vankas midsommar och även om vi inte riktigt vet vart vi ska vara än, så blir det en lugn helg då värden och värdinnan blev tvåbarnsföräldrar idag. Mys!
 
Veckan som kommer blir rätt chill, ska bara jobba 1½ dag, så tänkte försökte njuta lite extra och hoppas på bra väder. Golf ska det också bli!
 
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback