Lekolar och ABA

Godkväll mina enormt många läsare!
 
Idag har varit en rolig dag. Man kan säga att jag gjorde min första riktiga dag på Norrbyskolan och den innehöll arbetslagsträff och beställa hem massa material till klassrummet. Det var riktigt skoj, men jävel vad mycket grejer det finns! Jag som har beslutsångest också... Jag och min kollega möblerade även om i vårt klassrum och inventerade lite så vi har koll på vad som finns och hur man kan lägga upp allt. Det lutar åt att jag åker och jobbar själv i slutet på juli bara för att städa i skåpen och i klassrummet. Kollegan är bortrest då, men då får jag ju göra precis som jag vill, hihi. Hon sa jag hade fria händer. Det är faktiskt lite jobbigt att vara pedant och gilla struktur när man ska arbeta på en skola. Där är det ju alltid kaos och saker överallt.. Men det ska jag styra upp!
 
Efter jobbet åkte jag till golfbanan för att ta en gruppträningskurs i chippning. Det är något jag i stort sett aldrig behärskat. Sen blir man lite irriterad när PRO:n (En person som är utbildad i att lära ut golf till andra) står o pratar om hur man ska stå och hålla o svinga i 15 minuter o sen kan jag helt plötsligt chippa ganska bra. Varför sa ingen det här till mig för flera år sen? Haha.. Nu jävlar ska det spelas golf i sommar i alla fall!
 
Nu är det snart sovdags. Imorgon väntar en ny studiedag på Norrbyskolan där halva dagen är arbetslagsträff och andra halvan är lekar och umgänge i skogen med kollegorna. Blir nog roligt!
 
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback