Måndag & tisdag

Igår skulle jag jobba 8-12, men blev tillfrågad under dagen om jag kunde jobba till 16 istället och det kunde jag, så blev en heldag framför datorn. Det gjorde inget för vädret var ändå inte på topp och pengar är ju alltid bra att tjäna in! Eftersom jag inte hade någon mat med mig, lyxade jag till det med en burgare på Texas Star. Tjockt gott!
Efter jobbet drog jag till gymmet och körde ett överkroppspass med inslag av underkropp och bål :P Sen drog jag direkt till nästa träning som var handboll i Idrottshuset. Jag har ju gått och blivit målvakt (bara tillfälligt för att det är kul, hihi) så träningarna är inte så jobbiga (därav gymmet innan).
 
Idag var jag ledig, så jag och Anders ställde klockan på 07.00 och gjorde oss redo för en golfrunda på Kårsta. Vädret var på topp och även om det var väldigt kalla vindar tidigt på morgonen slutade det med att jag brände axlarna. Väldigt tjusig bränna har jag nu. Efter en sushilunch drog Anders iväg till jobbet och jag tog en vilotimme i soffan. Solen gör mig sjukt trött! Efter det kilade jag ut på stan med Martina. Vi åt glass och bestämde oss för att titta på alla Open Art-grejer i stan. När vi hade gått runt en hel del varv och fortfarande inte förstått syftet med all konst, så gav vi upp och shoppade lite istället. Jag blev ett par stövlar och ett linne rikare.
 
Sen jag kom hem har jag bara degat då jag fortfarande är mupptrött, men det är rätt skönt då jag ska jobba imorgon igen så det gör inget om jag har lite sofftid nu ;)
 
Hadeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback