Midsommarhelgen

Då var det söndag och strax dags för en ny vecka. Den kommer nog inte bli så upphetsande om jag inte tar mig i kragen o ser till att göra ngt. Anders ska jobba natt, så antingen blir det knäpptyst soffhäng eller så får jag helt enkelt se till att umgås med lite folk!
 
I torsdags jobbade jag på Saluhallen några timmar, sen bjöd jag in mig själv (typ) till Bene och Agnes för jag ville inte vara själv hemma hela kvällen (Anders jobbade) så jag tog med mig en vinare och cyklade till norr. Vi hade supertrevligt med sällskapsspel, Per Morberg och bubbar ;-)
 
På fredagen gick jag och Anders upp tidigt, satte oss i bilen och åkte till Nora. Vi mötte upp våra vänner med barn och handlade midsommarmat, sen gled vi vidare till en sommarstuga utanför Nora för att fira midsommar. Våra vänner som bor där har en femdagars-bebis, så det blev massa mys med den. Så himla liten och skör... :) Hur som helst, så grillade vi, lekte med ungarna, umgicks, karlarna bastade, spelade sällskapsspel och hade allmänt trevligt. Var en lugn och skön midsommar! Natten spenderade vi i en gäststuga och på lördagen åkte vi in till Nora igen för att hälsa på mina päron. Dom bjöd på hemmagjord smörgåstårta som är fabulous och sen fantastiskt goda grillspett. Det blev en hel del pusslande också, det var skoj! När kvällen började närma sig åkte vi vidare mot Örebro igen för att möta upp Agnes och Bene. Groggkväll med sällskapsspel och bordscurling väntade. Blev en lyckad kväll det med även om vi avslutade den med en töntig lek, hahah.
 
Nu väntar jag på Agnes för vi ska kolla på Fucking Åmål, hadeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback