Mindre händelserik dag...

Idag blir det ett kort inlägg, för jag har inte gjort speciellt mkt.
 
Jobbade 8-16 - Det gick bra! Det ringde knappt nånting, så satt med medgivanden och mail. Det flöt på så bra att alla mail som fanns blev besvarade. Sjukt bra jobbat av oss då det ofta kan finnas runt 100 olästa mail!
 
Efter jobbet drog jag till gymmet innan jag hann hamna i soffkoma, för då visste jag att jag inte skulle ta mig iväg. Det blev ett sjukt skönt konditions- och benpass och jag kommer nog ha svårt att gå imorgon :P
 
Efter gymmet har jag lagat mat och matlådor, kollat på serier och nu funderar jag seriöst på att gå o lägga mig (21.20) för att jag är så jäkla trött, haha.
 
Imorgon blir det lunch på stan samt jobb i Saluhallen!
 
Pöss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback