Möte och samarbetsövningar

Då har ytterligare en dag gått. Dom går fort när man är uppbokad hela tiden!
Det började med arbetslagsträff där vi gick igenom schema och lite andra detaljer. Var faktiskt rätt skoj även om det är sjukt rörigt alltihopa :P Sen åt vi gemensam lunch i skolmatsalen (lax och pastasallad-catering, nom nom) och efter det gick vi ut i skogen för att göra massa samarbetsövningar. Vi är alltså all personal på skolan som ska lära känna varandra lite bättre då det är NIO nya personer som ska börja på Norrbyskolan till hösten. Spännande!
 
Efter "jobbet" blev det lite handling och mat, sen var det bara att dra raka vägen till universitetet för att träna med laget. Intervaller och styrketräning stod på schemat. Sjukt jobbigt periodvis, men även sjukt kul! Älskar känslan av att vara nytränad.
 
Nu kastar jag i mig lite mat och sen är det raka vägen till sängen då klockan står på 05.15 imorgon. Ska vara med på en öppning på fritids för att se hur allt går till. Kommer inte ha någon öppning i ordinarie schemat, men kan vara bra att veta ändå ifall man måste hoppa in någon gång. Ser ju inte direkt fram emot att klockan ringer, men somnar jag runt 22 så tror jag det är rätt lugnt ändå.
 
Bilder kommer när jag har mer tid.. Om jag har några ;)
 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback