Ujejuj...

... vilken lång dag. Men kul har den varit!
 
Vaknade 05.20. Cyklade till jobbet. Var med och öppnade på fritids. Möblerade om i lite olika klassrum med en kollega. Gick till mitt klassrum och slängde och sorterade grejer. Skrev upp vilka grejer vi ska beställa till vårt klassrum. Städade lite till. Åt mat. Städade lite till. Sorterade lite till. Funderade på hur vi ska möblera. Tog emot de saker vi beställt från IKEA. Städade lite till. Det är kul att vara lärare, hihi.
 
Slutade 14.30 eftersom jag började så tidigt. Då tvingade jag med min trötta sambo ut på stan för att käka glass. Det borde vara förbjudet att vara inomhus när det är så fint väder ute. När han sen drog för att döma så bestämde jag mig för att ta en promenix till matchen o kolla en sväng. Var tur jag gjorde det för det var en sån himla härlig kväll. Jag njöt av varenda sekund :)
 
Nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagen. Jobb 8-12 på HGF och 12.30 på Saluhallen. Det värsta av allt är att jag kommer behöva ta mig mellan jobben precis när studenterna skriker och gapar och är i vägen, så hoppas jag hinner!
 
Nightynight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback