Umgänge och träning

Det blev en ganska händelserik söndag ändå... Efter jag och Agnes hade kollat på Fucking Åmål blev det en öl på Satin, en burgare på Burger Love och en flaska bubbel på ballen! Mycket trevligt. 4 av 5 ;-)
 
På måndagen tog jag en sväng på stan med Agnes för att köpa lite födelsedagspresenter till sambon, och senare på kvällen fick gymmet sig ett besök, överkropp stod på schemat.
 
Idag bjöd jag in mig själv till Elin och hennes lilla Ebba, så jag åkte ut på landet och umgicks på dagen eftersom Anders låg och sov då han hade jobbat natt. Supermysigt att umgås med dom och Ebba är så sööööt :) Myste mycket med deras lilla vovve Sigge också som är lika söt han! Vid tre-snåret åkte jag hem för att gratta min lilla älskling som fyllde år. Han fick paket i sängen och sen bjöd jag med han på sushilunch (klockan 16, men ändå). Sen skulle han åka iväg och heja sitt fotbollslag till seger, så jag drog till mitt andra hem gymmet och körde ett underkroppspass.
 
Imorgon blir det jobb och sprintträning med laget. Häjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback